5/15/2013

thin thinner thinnest

On aina yhtä ihanaa kuulla kun joku sanoo "Sä oot laihtunut." Se motivoi mua jatkamaan, samoin kun tuleva kesäloma. Kesän jälkeen kun menen kouluun, haluan että kaikkien ilmeet on hämmästyneitä ja ihailevia. Mulla on kolme kuukautta aikaa, ja mä oon joskus laihduttanut kuukaudessa kymmenen kiloa. Mun tavoitteesta puuttuu enää 12 kiloa. Silloin painan 60 kiloa. Sen jälkeen haluan laihtua lisää. Oon aina halunnut painaa alle 60 kiloa, mutten ole koskaan onnistunut. Lähimpänä olin kaksi vuotta sitten, kun painoin 64 kiloa. Silloin olin onnellisempi kuin nyt. En ehkä koko aikaa, mutta onnellisia hetkiä oli enemmän. Nyt arki tuntuu tasaisen harmaalta. En kuitenkaan koe enää masennusta, tai ahdistusta. Kai tämä on ihan normaalia elämää. Koulunkäynti, parisuhde, liikunta, syöminen, harrastukset. Ehkä kesällä helpottaa... ja kilot lähtee.


Ei kommentteja: