3/15/2013

it´s friday

Tää viikko on menny ihan hyvin. Huomaan kyllä etten osaa pysyä erossa herkuista ja LEIVÄSTÄ näin pitkän ajan jälkeen. Yritän vähän taas muistella et mitenköhän sitä laihdutetaankaan. Salilla oon käyny maanantaina ja eilen ja tiistaina ratsastamassa, ja sunnuntaina taas salille. Sain muuten kaverinki mun kanssa salille ja aletaan käymään 3x viikossa! Eiköhän sillä luulis jotain tapahtuvan jos saisin pysyteltyä erossa kaikesta paskasta. Mun yks toinen kaveri kerto mulle kaikkia hyviä liikkeitä mitä voi tehä salilla ja nyt oli paljon kivempaa ku osas tehäkki jotain ja oli seuraa. 2 tuntia me saatiin siellä kulutettua ja mä jopa venyttelin alussa ja lopussa eikä tänään ollu edes kauheen kipeenä paikat. Huomenna on yks musikaalin esitys, en siitä enempää viitti kertoa ettei mua tunnista, mut siinä menee kivasti aikaa et voi skippaa vähän aterioita. 
Hitto ku on muuten vaikeeta ton poikkiksen kaa ku se kyttää koko aika miten mä syön ku se tietää et oon ollu vähän syömisvammanen, eikä tietenkään haluu et alan taas samanlaiseks. Musta kyl tuntuu et en oo missän vaiheessa lopettanukkaan syömisvammailua, aina se on ollu tuolla jossain pään sisällä, en oo vaan toteuttanu sitä. Nyt se sit taas alkaa, mut pakko tälle ihrakasalle on jotain tehdä. Ehkä jossain vaiheessa jos multa lähtee tarpeeks kiloja ja senttejä, voin laittaa ennen - jälkeen kuvat mut teiän kyl pitää luvata sit ettette oksenna mun ennen kuville, niin kamala oon nyt.... Mut ehkä mäki vielä' joskus oon rantakunnossa, ehkä vielä joskus........

Ei kommentteja: