3/12/2013

umm... i´m back, again

Tota, moi. Milloinkohan oon viimeks kirjottanu? En edes muista, siitä on niin kauan. Melkein vuosi ilman minkäänlaista ongelmaa syömisen kanssa. Tai siis, ainahan syöminen kaduttaa, mutkun on läski niin minkäs sille voi. Joululahjaks sain crosstrainerin. Vähintään joka toinen päivä 15 min. Kuulostaa vähältä ja niin onkin. Ratsastus 1-2x viikossa. Sali 3-4x viikossa. Salilla käyminen on perseestä yksin, en osaa tehdä mitään liikkeitä, mut ens kerralla meen silleen et voin kysyä apua. Joku vois näyttää mulle kaikki liikkeet mitä mun kannattaa tehdä ja sit voin tehdä rutiinin aina. Silti se on kamalaa, eilenkin tuntu et kaikki tuijottaa mua, kaikki oli niin nättei ja hyväkuntosii ja mä vaan sitte siellä. Läski paska.
Syöminen on perseestä ja syömättömyys on perseestä. En oikeen tiedä mitä teen enää, ehkä syön vähän. Tänään oon syönyt jo kaks leipää. Painan edelleen 75 kg. Tai no, tänä aamuna 74,7kg, parempaan suuntaan siis menossa, vihdoin. Oon muuten kasvanu 2 senttiä, eli mun painoindeksi on jo normaalin puolella.
174/75.....................vieläkin vitusti liikaa. Hypin riemusta kun pääsen kuudenkympin puolelle.




ps. mua ei kiinnosta vittuakaan teidän kommentit kuten "herää jo" "ei tossa ole mitään järkeä" "et sä tuu laihtumaan noin" yms. ne menee heti roskiin joten pitäkää turhat mölyt mahassa

4 kommenttia:

Tintsku kirjoitti...

Tsemppiä treenaukseen! Jaan ton salikammon sun kanssa, ahdistavaa olla yksin jos on vähänkään epävarma liikkeistä! :D <3

Anonyymi kirjoitti...

Oisko sulla jotain vinkkejä mitä pitäis syödä?

Anonyymi kirjoitti...

ihana kuulla sinust pitästä aikaa :>
oon aikasemminkin kommentoinut, että olet samankokoinen (tai no pari senttiä pidempi :D) ja samat tavoitteet.
Olet vain liikunnallisempi.. ite ratsastan 2-4 kertaa viikossa ja siinäpä se meinaa ollakin, ilmankos paino vain lisääntyy koska syö syö ja syö:c
Tsemppiä hei tosi paljon, olisi mukava kuulla vähä useammin sinusta :)

emelie kirjoitti...

Tintsku: Kiitti:)
Anonyymi: No tuotanoin, mähän en siis mikään ravintoterapeutti oo mut kaikki herkut ja paskat pois ja hiilarii vähemmän, paljon kasviksia ja vaaleeta lihaa, eikä kovaa rasvaa(:
Anonyymi2: Kiitos, tsemppiä sullekkin! :)