7/18/2013

i will be the skinny girl

Vihdoinkin vaaka alkaa tehdä yhteistyötä, se näytti mulle aamulla 65,7kg. Vielä 3,7 kiloa matkaa kesän tavoitteeseen. 

Mua pelottaa mennä taas kouluun. Mitä jos kukaan ei huomaa, että olen laihtunut? Jos olenkin lihavamman näköinen? Jos kaikki muut ovat laihtuneet, niin että näytän kaikkein lihavimmalta? Mitä jos mä alan taas syödä kun sika koulussa? Perunaa, riisiä, pastaa, leipää, vähän lisää ruokaa ja vielä pari leipäpalaa. En halua koskaan palata entiseen. Olen sanonut niin ennenkin. Kaksi vuotta sitten laihdutin ja lihoin takaisin. Parisuhde lihottaa. Nyt se tosin laihduttaa. 




3 kommenttia:

shadowfax kirjoitti...

varmasti laihtuminen huomataan ! tsemppiä <3

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä pikkuinen, sä pääset kyllä tavoitteesees ! c:♥

emelie kirjoitti...

kyyhky ja Merike: kiitos! <3 ja tsemppiä teillekkin! ♥