7/10/2013

ruma

Miks mä nään peilistä aina vaan oksettavamman ihmisen, rumemman naaman ja lihavamman vartalon? Kamalat allit, maha pursuilee minne sattuu ja reidet löllyy. En oo taaskaan uskaltanut käydä vaa'alla, koska en oo päässy liikkumaan yhtään, koska oon vittu kipee. Tottakai mä tuun kipeeks just kun pitäis laihtua. Ärsyttää kun en pääse salille enkä pyöräilemään! Huomenna meen, ihan sama millanen olo mulla on, mä en jaksa maata sisällä. Tänään en oo syöny vielä mitään ja yritän olla syömättä koko päivän. Ei varmaan onnistu ku poikkis kyttää.



1 kommentti:

mustaenkeli kirjoitti...

Voi sua :/ Tiesitkö, että täysin syömättä jättäminen ei oo se paras vaihtoehto, kun haluu laihtua. Siitä vaan seuraa kaikkea paskaa ja menee säästöliekille. Tottakai silläkin jossain vaiheessa alkaa laihtua, mutta paljon turvallisempaa olis syödä kuitenkin jonkun verran. Tsemppiä!